در حال بارگذاری ...
0
سبد خرید شما خالیست!
می تواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
چطور بهترین میز تلوزیون رو بخریم؟

با ما همرا باشید تا نکاتی را برای اینکه چطور بهترین میز تلوزیون رو بخریم را با یکدیگر بررسی کنیم:

انتخاب میز تلوزیون مناسب:

اولین نکته برای انتخاب میز تلوزیون جدید و مناسب توجه به ارتفاع آن است به این صورت که ارتفاع میز تلوزیون باید به اندازه ای باشد تلوزیون قرار گرفته بروی آن در راستای مستقیم دید افراد باشد، زیرا اگر ارتفاع میز تلوزیون و همچنین تلوزیون بالاتر از حد معمول باشد، با تماشای تلوزیون افراد احساس راحتی نکرده و دچار زحمت و یا خستگی گردن میشوند که حس ناخوشایندی دارد.

نکته بعدی این است که حتما اندازه تلوزیون را با اندازه میز آن مطابقت دهید، به طور معمول و طبق اصول دکوراسیون امروزی ابعاد میز تلوزیون باید به گونه ای انتخاب شود که با قرار گرفتن تلوزیون بر روی آن حدودا 15 الی 20 سانت از هر سمت خالی باشد، همچنین برای انتخاب میز تلوزیون مناسب حتما به ابعاد فضایی که قرار است میز تلوزیون در ان قرار بگیرد توجه کنید.

حتما شما هم برای انتخاب یک میز تلوزیون جدید با توجه به انواع گوناگونی که در بازار موجود است دچار سردرگمی شده اید، به همین منظور حتما به سبک و نوع چیدمان منزل خود توجه کنید و میز تلوزیون را متناسب با همان سبک انتخاب کنید.

همچنن به  رنگ و جنس دیگر لوازم موجود در آن فضا توجه ویژه ای داشته باشید و میز تلوزیونی را انتخاب کنید که همخوانی و هماهنگی با دیگر وسایل داشته باشد و منجر به زیبایی و جذابیت فضای مورد نظر شود. به عنوان مثال در چیدمانی منزلی که به سبک مدرن است و دیگر لوازم اکثرا با طرح هایی ساده انتخاب شده اند، وجود یک میز تلوزیون کلاسیک با طرح های برجسته و منبت کاری شده چوبی و یا میز تلوزیونی از جنس برنز جلوه زیبایی به منزل نمیدهد و باعث ایجاد ناهماهنگی با دیگر لوازم می شود. در دکوراسیون منزل می توانید طرح  و رنگ میز تلوزیون را با آیینه و کنسول و یا میز جلو مبلی و عسلی هماهنگ انتخاب کنید.

رنگ های خنثی و کم رنگ، سفید یا خاکستری باعث میشود فضا روشن تر و جادارتر به نظر برسد و بلعکس رنگهای تیره باعث کوچکتر جلوه دادن فضا میشوند. به همین دلیل سعی کنید برای فضا های کوچکتر از ترکیب رنگ های روشن و همچنین طرح های ساده تر استفاده کنید.

در فضاهایی با متراژ بالاتر از هر ترکیب رنگی اعم از روشن یا تیره میتوانید استفاده کنید و و در انتخاب سبک لوازم هم دامنه انتخاب بیشتری دارید.

میز تلوزیون مدرن و امروزی معمولا طرح های ساده تری نسبت به میز تلوزیون کلاسیک دارد، سبک های کلاسیک معمولا شامل طرح ها و تزیینات بیشتری نسبت به سبک مدرن است.

انواع جنس میز تلوزیون:

امروزه میز تلوزیون هایی با طرح و جنس های مختلف اعم از چوبی، فلزی،  شیشه ای وغیره و متناسب  با انواع سبک ها تولید می‌شوند که پاسخگوی همه نوع سلیقه ای هستند.

میز تلوزیون چوبی از گزشته تا به حال همواره مورد استفاده قرار می گرفته که در انواع رنگ ها و سبک ها وجود دارد. برای انتخاب میز تلوزیون چوبی جدید حتما به سبک و طرح ان دقت کنید تا متناسب با دیگر لوازم باشد.

میز تلوزیون با جنس فلزی استیل و یا آلیاژی از برنز هم امروزه مورد توجه قرار گرفته است توجه داشته باشید که میز تلوزیون هایی با جنس برنز فقط مناسب دکوراسیون کلاسیک است.

در دکوراسیون منزل می توانید طرح  و رنگ میز تلوزیون را با آیینه و کنسول ویا میز جلو مبلی و عسلی هماهنگ انتخاب کنید.

میز تلوزیون جدید 2021

مدلهای میز تلوزیون جدید 2021 برای سبک دکوراسیون مدرن دارای تنوع زیادی است، به عنوان مثال میز تلوزیون جنس استیل ویا فلزات دیگر با رنگهای مختلف نقره ای و طلایی یا مشکی که آیینه و کنسول ست با آن نیز وجود دارد که اخیرا مورد پسند بسیاری قرار گرفته است. این طرح از میز تلوزیون دارای تنوع بسیاری است که میتوان با طرح مبلمان نیز آن هماهنگ کرد.

انتخابی نسبتا ارزانتر هم وجود دارد مثل میز تلوزیون دیواری ساده و ارزان قیمت که این مدل شامل باکس هایی است که بر روی دیوار نسب می شوند که محل قرار گرفتن دیگر لوازم مرتبط با تلوزیون و یا همچنین لوازم تزیینی است و جنس آن اکثرا از انواع چوب است.

این سبک از میز تلوزیون جدید که در تمامی فضا های کوچک و بزرگ استفاده میشود و و اندازه ان کاملا به انتخاب شما و ابعاد فضایی که تلوزیون در آن قرار می گیرد انتخاب می شود. همچنین تنوع بسیار زیادی از این سبک وجود دارد و میتوانید به صورت سفارشی و با سلیقه و طرح انتخابی خودتان آن را بسازید.

در تمامی شهر ها فروشگاه‌های مختلفی برای فروش لوازم منزل ازجمله مبلمان، میز نهار خوری، میز تلوزون و آیینه کنسول وجود دارد که تنوع بسیار زیادی دارند که میتوانید با توجه به سلیقه و سبک دکوراسیون و همچنین توجه به نکاتی که گفته شد انتخاب مناسبی برای میز تلوزیون داشته باشید.