در حال بارگذاری ...
0
سبد خرید شما خالیست!
می تواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
مدل مبل اسپرت جدید و شیک + قیمت

مدل مبل اسپرت و نحوه چیدمان آن در زیبایی و جذابیت دکوراسیون داخلی منزل تاثیر گذار است و شما می‌توانید با توجه به نیاز و سلیقه خود طرح مبلمان مناسبی را خریداری کنید.مبل‌ها از نظر طراحی و مدل در انواع طرح‌های اسپرت ال، مدرن، کلاسیک و … در بازار موجود هستند و شما می‌توانید به راحتی طرح مبلمان منزلتان را بر اساس دکوراسیون و محل قرار گرفتن مبل‌ها در منزل انتخاب کنید.

در ادامه این مطلب از آیینه هنر با ما همراه باشید تا بیشتر در رابطه با انواع مبل اسپرت صحبت کنیم.

مبل اسپرت راحتی

مدل مبل اسپرت جدید یکی از انواع مبل‌های راحتی است که امروزه توجه بسیاری از خانواده‌ها را به سوی خود جلب کرده است. برای خرید مدل مبل اسپرت شیک بهتر است اول کمی با مبل اسپرت و انواع آن آشنا شوید.

مدل مبل اسپرت به طول خلاصه یعنی سادگی، راحتی و تنوع در رنگ! کسی که مبل راحتی را انتخاب می‌کند قطعا به دنبال استراحت و آرامش است. برای همین در سال های اخیر طرح انواع مدل مبل اسپرت جدید به سمت راحتی و سادگی هر چه بیشتر رفته است.

ترندهای طراحی داخلی هر روز در حال تغییر هستند. اما این بدان معنا نیست که شما حتما باید سالی یک بار تغییر دکوراسیون دهید اما بد نیست در مورد آن‌ها اطلاعات داشته باشید. مبلمان هسته مرکزی دکوراسیون است. چون توسط آن از مهمانان پذیرایی می کنید، روی آن استراحت می کنید، کتاب می‌خوانید یا تلویزیون می‌بینید.

مبل‌های اسپرت به دلیل ویژگی‌هایی که دارند در طول تاریخچه ۲۰۰ ساله استفاده از آن‌ها، محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند و تقریباً در هر خانه‌ای در دنیای امروزی حضور دارند. ویژگی‌های اصلی مبل اسپرت راحتی را می‌توان در چند مورد زیر خلاصه کرد:

  •         از جنس‌های مختلفی ساخته می‌شوند اما نوع پارچه‌ای و کتان محبوب‌تر هستند.
  •         ارتفاع آن‌ها در مقایسه با مبلمان استیل به مراتب کمتر است.
  •         دسته‌های مبل راحتی و اسپرت پهن‌تر است.
  •         در ابعاد مختلفی ساخته و تولید می‌شوند.
  •         انواع مختلفی همچون لاو ست یا مبل‌های دو نفره، کاناپه و تخت و خواب شو دارند.

اگر به دنبال خرید یک مدل مبل اسپرت شیک هستید، توصیه ما به شما فروشگاه آنلاین آیینه هنر است. شما می‌توانید در آیینه هنر خریدی آسان و ایمن را تجربه کنید.

حتما بخوانید: سرویس خواب دو نفره سفید مدرن و شیک [فروش ویژه]

مبل اسپرت ال

مبل اسپرت ال یکی از زیباترین مدل‌های مبل اسپرت جدید و مدرن است که با توجه به فضای کوچک و آپارتمانی خانه‌های امروزی، استفاده از آن‌ها در دکوراسیون داخلی منازل ایرانی کاربرد فراوانی دارد و می‌تواند فضای بسیار شیک و چشم نوازی را ایجاد نماید.

شاید یکی از دلایل محبوبیت این مبلمان و جذابیت استفاده از آن‌ها در دکوراسیون داخلی این است که در کنار زیبایی و چشم نواز بودن، فضای کمتری اشغال می‌کنند، ضمن اینکه این نوع مبلمان مدرن و شیک به عنوان مبل راحتی شناخته می‌شوند و علاوه بر فضای کافی نشستن می‌توان برای استراحت و خواب نیز استفاده کرد. امروزه انواع مختلف مبل اسپرت ال در طراحی‌های زیبا و متنوع وجود دارد.

مدل مبل اسپرت کلاسیک

همانطور که گفته شد یکی از مبلمانی که امروزه بسیار محبوب شده است، مدل مبل اسپرت است. این مدل مبلمان در طرح‌ها و رنگ‌ها و حتی سبک‌های مختلف طراحی و ساخته می‌شوند و دست شما را در انتخاب باز می‌گذارند.

شما ممکن است برای اتاق نشیمنی به سبک کلاسیک دنبال مبلمان هستید، اگر راحتی برایتان اهمیت دارد می‌توانید از مدل مبل اسپرت کلاسیک خریدتان را انجام بدهید. تا به دنبال مبل مدرن راحتی هستید باز هم می‌توانید به راحتی از بین مبلمان اسپرت انتخاب خود را انجام بدهید! این مدل مبلمان امروزه انتخاب اکثر عروس خانم‌ها برای سالن نشیمن منزلشان است.

امروزه فروشگاه و مراکز خرید بسیاری برای خرید مبلمان وجود دارند که یکی از بهترین آن‌ها فروشگاه آنلاین آیینه هنر است که در زمینه فروش انواع مبلمان در طرح‌ها، سبک‌ها، رنگ‌ها و مدل‌های متنوع فعالیت می‌کند.

مبل اسپرت سفید

در سال جدید مبلمان با رنگ‌های شاد و پرانرژی ترند بودند. اما مبل اسپرت سفید همیشه محبوب بوده و هیچ گاه قدیمی نمی‌شود. مبل اسپرت سفید می‌تواند به عنوان زمینه دکوراسیون در کنار کوسن‌ها و فرش‌های رنگی استفاده شود. در چنین دکوری، تعویض رنگ کوسن‌ها می تواند یک راه کم هزینه برای ایجاد تنوع در دکوراسیون باشد.

اما نکته قابل توجه این است که نگهداری مبل اسپرت سفید سخت‌تر از رنگ‌های دیگر است. اگر کودک خردسال یا حیوان خانگی دارید مبل اسپرت سفید پیشنهاد نمی‌شود. انواع لکه‌ها روی مبل اسپرت سفید خیلی زود خود را نشان می‌دهند. اگر روی تمیزی منزل حساسیت دارید مبلمان سفید باعث دردسر شما خواهد شد.

حتی شما می‌توانید از طیف‌های دیگر رنگ سفید مثل کرمی، استخوانی یا صدفی برای مبل اسپرت استفاده کنید. این رنگ‌ها نسبت به سفید چرک تاب‌تر بوده و دقیقا مثل سفید می‌توانند به عنوان یک رنگ زمینه‌ای و خنثی در دکوراسیون استفاده شوند.

حتما بخوانید: خرید اینترنتی آینه و کنسول مدرن و چوبی [فروش ویژه]

مبل اسپرت طوسی

مبل اسپرت یا به عبارتی همان مبل راحتی یکی از دو نوع اصلی مبلمان محسوب می‌گردد. از جنس‌های مختلفی ساخته می‌شوند اما نوع پارچه‌ای و کتان محبوب‌تر هستند. انواع مختلفی همچون لاو ست یا مبل‌های دو نفره، کاناپه و تختخواب شو دارند. کوسن‌های مبلمان را دست کم نگیرید. کوسن‌ها نمای ویژه‌ای به مبلمان می‌بخشند و باعث زیباتر جلوه دادن مبلمان می‌شوند. یکی از بهترین انتخاب‎ها برای رنگ مبل راحتی مربوط به مبل اسپرت طوسی است که به خوبی می‌تواند با هر سبک و دکوراسیونی ترکیب شود. طوسی رنگ خنثی می‌باشد که می‌تواند پس‌زمینه‌ی خوبی برای تمامی رنگ‎های پرجنب و جوش فراهم نماید.

قیمت مبل اسپرت

همانطور که پیش‌تر در رابطه با مبل اسپرت توضیح دادیم، در مبل اسپرت به طور معمول نوع پارچه‌ای و کتان استفاده می‌شود. ارتفاع مبل‌های اسپرت نسبت به مبل‌های کلاسیک کمتر است و دسته پهن‌تری دارد. در ابعاد و اندازه‌های متفاوتی ساخته و تولید می‌شوند. از انواع آن می‌توان به لاوست یا مبلمان دو نفره، کاناپه و تختخواب شو اشاره کرد.

همه این مواردی که در بالا گفته شد، از عوامل تاثرگذار بر قیمت مبل اسپرت هستند. برای مثال تنوع مبل اسپرت در جنس رویه آن باعث ایجاد نوسان قیمت می‌شود. یعنی مبل اسپرت با رویه پارچه و مبل اسپرت با رویه متان از لحاظ قیمت با هم یکسان نیستند.

بنابراین با توجه به مدل مبل اسپرت انتخابی شما، نوع چوب آن و جنس رویه ای که برای آن انتخاب می‌کنید، قیمت آن مشخص می‌شود. هرچند این مساله که شما از کدام فروشنده خرید می‌کنید نیز بی تاثیر نخواهد بود. بنابراین سعی کنید از فروشگاه‌هایی خرید کنید که به قیمت آن نیز اطمینان داشته باشید. پیشنهاد ما به شما برای خریدی آسان و مقرون به صرفه فروشگاه آنلاین آیینه هنر است.

سخن آخر

در این مقاله سعی کردیم شما را با مبل اسپرت و انواع آن بیشتر آشنا کنیم. دقت کنید که برای انتخاب مبلمان صرفا زیبایی، کیفیت و راحتی خود مبل مهم نیست بلکه نوع فضایی که قرار است در آن مبلمان را قرار بدهید نیز اهمیت دارد. باید با توجه به متراژ فضا، سبک و رنگ بندی موجود در فضا و بودجه تان بهترین و مناسب‌ترین مبلمان را خریداری کنید تا چیدمانی شیک و لوکس را طراحی کنید.

همیشه سعی کنید مدل مبلمان اسپرتی را خریداری کنید که از نظر راحتی و دوام ایده آل هستند. زیرا در هنگام نشستن و استراحت کردن راحتی مبل می‌تواند تکمیل کننده آسایش شما و اعضای خانوادتان باشد و هم چنین دوام مبلمان می‌تواند در کاهش هزینه‌ها موثر واقع شود. چون در این صورت شما نیازی ندارید که هر سال برای خرید مبل هزینه زیادی را متحمل شوید.

فروشگاه آنلاین آیینه هنر با ارائه بهترین مبلمان اسپرت و راحتی و با بالاترین کیفیت به شما کمک می‌کند خریدی مطمئن را تجربه کنید و مدت زمان زیادی از مبلمانتان لذت ببرید.

انتخاب شما برای مبل اسپرت کدام مدل است؟

آیا شما هم مبل اسپرت و راحتی را برای استراحت خود انتخاب می‌کنید؟

به نظر شما کدام رنگ مبل اسپرت زیباتر است؟

نظرات و تجربیات خود را در رابطه با خرید مبل اسپرت با ما در قسمت کامنت به اشتراک بگذارید.