در حال بارگذاری ...
0
سبد خرید شما خالیست!
می تواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
خرید تابلو دکوراتیو مدرن و لوکس

بر خلاف تصور افراد زیبایی محیط داخلی صرفا با صرف هزینه‌های بالا امکان پذیر نیست و این سلیقه و رعایت تناسب بین تمامی نکات و قوائد زیبایی است که می‌تواند محیطی با زیبایی ایده آل را فراهم کند. تابلو دکوراتیو مدرن یکی از بهترین و مناسب‌ترین انتخاب‌هایی است که افراد برای داشتن محیط و دکور زیبا از آن استفاده می‌کنند.

تابلو دکوراتیو مدرن یکی از بهترین و مناسب‌ترین انتخاب‌هایی است که هر فردی برای افزایش سطح زیبایی دکوراسیون داخلی منزل خود مورد استفاده قرار می‌دهد. تابلوهای دکوراتیو به تابلوهایی گفته می‌شود که با استفاده از نقاشی عکس‌های زیبا از مناظر، اشیاء و ...، برای افزایش سطح زیبایی و در اصطلاح جان بخشیدن به محیط مورد استفاده قرار می‌گیرند. تابلو دکوراتیو مدرن به تابلوهایی می‌گویند که با استفاده از طرح‌های مینیمال و مدرن ساخته و عرضه می‌شوند.

در ادامه این مطلب از آیینه هنر با ما همراه باشید تا در رابطه با خرید تابلو دکوراتیو مدرن و لوکس بیشتر صحبت کنیم.

خرید تابلو دکوراتیو مدرن و لوکس

خرید تابلو با توجه به انواع مختلف موجود در بازار از یک طرف و وجود طرح‌ها و مدل‌های مختلف برای هر نوع تابلو از طرفی دیگر، موجب شکلگیری یکی از سخت‌ترین و مهیج‌ترین تصمیمگیری‌ها برای تزئین خانه شده است. در این تصمیم گیری آشنایی با انواع تابلو دکوراتیو و تزیینی بیش از هر چیز دیگر اهمیت دارد.

وقتی در حال تصمیم‌گیری در خصوص خرید تابلو دکوراتیو برای تزئین خانه خود هستید، این فرصت را دارید که سبک هنری مورد علاقه تان را انتخاب کنید. البته کاملاً قابل درک است، تا زمانی هنر را به خوبی نشناسید، از زیر و بم سبک‌های مختلف هنری آگاهی نخواهید یافت. بنابراین برای کمک به شما ما پرطرفدارترین انواع تابلو دکوراتیو بر اساس سبک را برایتان لیست کرده‌ایم:

  •         تابلو دکوراتیو مدرن

هنر مدرن به جای تاکید بر یک سبک هنری به یک دوره زمانی خاص اشاره دارد. از این رو تعریف آن اغلب کار مشکلی است. با این حال ما این روایت عمومی هنر از داستان مدرن را ارئه ‌می‌دهیم:

"هنرمند در هنر مدرن می‌کوشد هر موضوعی را همانطور که در جهان وجود دارد، با توجه به دیدگاه منحصر به فرد خود و با رد سبک‌ها و ارزش‌های پذیرفته شده در آن‌ها (مانند کلاسیک یا امپرسیونیسم)، به تصویر بکشد."

تابلو دکوراتیو مدرن بر روی سادگی، رنگ‌ها و حرکت متمرکز است.

  •         تابلو دکوراتیو کلاسیک

هنر کلاسیک از هر رشته به رشته دیگر متفاوت است، اما در کل این هنر به هماهنگی، تعادل و نسبت تناسب مشهور است. معمولاً هنرمندان در تابلوهایی با سبک کلاسیک از اشکال ایده آل استفاده می‌کنند و رنگ‌ها همیشه تابع خط و ترکیب هستند.

  •         تابلو دکوراتیو انتزاعی

هنر انتزاعی از اشیا غیر طبیعی مانند الگوهای هندسی، اشکال و قالب‌هایی خاص تشکیل می‌شود. این نوع هنر بر اساس مناظر و چهره‌ها ساخته شده و سادگی ، معنویت و خلوص را به تصویر می‌کشد. هنر انتزاعی به عنوان هنر غیر عینی شناخته می‌شود. از این رو تابلو دکوراتیو انتزاعی هر آنچه در مورد رنگ‌ها، خطوط، بافت‌ها، الگوها و ترکیب‌هاست را به دکور شما اضافه خواهد کرد. به همین دلیل شما می‌توانید تابلو با موضوع انتزاعی را برای الهام بخشی به فضای خود بر روی دیوارها نصب کنید.

  •         تابلو دکوراتیو فانتزی

هنر فانتزی ریشه در هنرهای عامیانه‌ای دارد که قرن‌ها پیش ایجاد شده‌اند. این هنر از دنیای ادبیات و اساطیر متولد شده است و عمدتاً برای نشان دادن روایت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. بزرگسالان و کودکان به طور یکسان عاشق هنر فانتزی هستند. یک تابلو دکوراتیو فانتزی با نمایش افسانه و جادو به شما اجازه خواهد داد ذهنتان آزاد و سرگردان شود.

اما شاید شما هم از این موضوع اطلاع داشته باشید که طرح تابلو دکوراتیو مدرن تنوع بسیاری دارد و در انواع مختلفی در بازار عرضه می شوند. این موضوع سبب شده است افرادی که قصد خرید تابلو دکوراتیو را دارند، اکثرا تابلو دکوراتیو مدرن را انتخاب کنند. چرا که این سبک تابلو به راحتی هم با فضاهای مختلف می‌تواند هماهنگ شود.

حتما بخوانید: خرید میز تلویزیون لاکچری تهران [خاص وشیک]

خرید اینترنتی تابلو دکوراتیو مدرن

این روزها کمی رفتن به خرید و گشت و گذار در صدها فروشگاه و خیابان مختلف کمی از حوصله افراد خارج شده است. مخصوصا که امروزه خرید اینترنتی خیلی نرم خود را در زندگی‌ها جا کرده است. البته که خرید در خانه و گشتن در ده‌ها فروشگاه مختلف بدون دردسر و زحمت و ترافیک خیلی هم عالی است.

اما مساله قابل توجه در این مدل خرید، این است که باید دقت کنید که از فروشگاه‌های معتبر خرید کنید، که هم از لحاظ کیفیت محصول مطمئن باشید هم اینکه با قیمت به صرفه‌ای خرید کنید. در همین راستا توصیه ما به شما فروشگاه آنلاین آیینه هنر است.

شما می‌توانید جدیدترین، شیک‌ترین و متفاوت‌ترین تابلوها را از در این فروشگاه مشاهده کنید و از خرید بهترین تابلو دکوراتیو مدرن لذت ببرید.

حتما بخوانید : خرید اینترنتی آینه و کنسول مدرن و چوبی [فروش ویژه]

تابلو بالرین - برای خرید تابلو دکوراتیو اینجا کلیک کنید.

 

قیمت تابلو دکوراتیو مدرن

دیوارهای ساده و بی حس و حال می‌توانند نمای کل دکوراسیون داخلی را به سمت کسالت ببرند و تمام زحمات طراح و دیزاینر را به باد بدهند. تابلو دکوراتیو مدرن یک راه حل شیک و زیبا برای درمان کم تنوعی در دیزاین منزل و محل کار است و شاید کمتر گزینه‌ای باشد که بتواند از لحاظ تاثیر گذاری و قیمت با تابلو تزیینی رقابت کند. به همین دلیل است که خیلی از افراد برای تزیین و طراحی داخلی فضای مورد نظرشان حساب ویژه‌ای روی تابلو دکوراتیو مدرن باز می‌کنند. اگر در فکر خرید تابلو برای پذیرایی، اتاق خواب یا محل کار خود هستید پیشنهاد می‌کنیم گردشی در فروشگاه آنلاین آیینه هنر داشته باشید. این فروشگاه در عین عرضه بهترین کیفیت تابلوها، قیمت مقرون به صرفه را نیز به شما ارائه خواهد داد.

 تابلو 4 پروانه - برای خرید تابلو دکوراتیو اینجا کلیک کنید.

  

سخن آخر

در این مطلب گفتیم که تابلو یک وسیله تزیینی است که تقریبا در همه منازل و اکثر دفاتر که دکوراسیون داخلی برای آن‌ها دارای اهمیت است دیده می‌شود و همانطور که پرده، مبلمان و لوستر در زیبایی یک خانه نقش مهمی را ایفا می‌کنند، تابلو دکوراتیو نیز از همین اهمیت برخوردار است و در واقع نوع و سبک آن نشان دهنده ذوق و سلیقه مالک آن خانه و یا طراح آن است.

ما در این مطلب تابلوها را به چند دسته کلی تقسیم کردیم که یکی از آن‌ها تابلو دکوراتیو مدرن بود. همان طور که پیش‌تر توضیح دادیم، تابلو دکوراتیو مدرن طرفداران زیادی دارد و از آن جایی که این روزها خریدها بیشتر به صورت اینترنتی انجام می‌شود، ما به شما فروشگاه آنلاین آیینه هنر را معرفی کردیم. تا بتوانید خریدی امن و مطمئن را تجربه کنید.

انتخاب شما برای خرید تابلو دکوراتیو کدارم سبک است؟

آیا شما هم طرفدار استفاده از تابلو دکوراتیو مدرن در خانه هستید؟

انتخاب شما برای خرید تابلو دکوراتیو مدرن، خرید اینترنتی است یا حضوری؟

نظرات و تجربیات خود را در رابطه با خرید تابلو دکوراتیو مدرن در قسمت کامنت با ما به اشتراک بگذارید.