در حال بارگذاری ...
0
سبد خرید شما خالیست!
می تواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
تابلو دکوراتیو چیست؟

دکوراتیو یعنی زیبایی بخشیدن به نما و دکور و هدف آن طراحی و ساخت محصولاتی است که باعث زیباتر شدن محیط می‌شود. وسایلی همچون مجسمه، شمعدان، آیینه و کنسول، مبلمان، ظروف تزیینی و تابلو دکوراتیو برجسته و یا ساده بخشی از دکوراسیون هستند که با چیدمان صحیح و اصولی باعث زیباتر شدن دکوراسیون فضای مورد نظر می‌شوند، تابلو یکی از وسایلی است که همواره در اکثر فضا ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تابلو دکوراتیو برجسته می تواند یکی از بخش های اصلی برای هر کوراسیون باشد و به شکل ها و اندازه های گوناگون و همچنین با جنس های مختلف ساخته می شود تا پاسخگوی تمام سلیقه ها و دکور ها باشد. درصورتی که تمایل دارید برای دکوراسیون منزل خود تابلو دکوراتیو تهیه کنید با ما همرا باشید.

تابلو دکوراتیو برجسته با خمیر سرامیک:

تابلودکوراتیو برجسته با خمیر سرامیک

تابلو دکوراتیو برجسته یکی از انواع سبک های تابلو است که با متریال ها و طرح های متفاوت و متناسب با دکوراسیون های مختلف  ساخته می‌شود و تنوع بسیار زیادی دارد که پاسخگوی هر سلیقه ای می تواند باشد. تابلو دکوراتیو برجسته به دو صورت دست ساز و یا قالبی است که تابلو دکوراتیو دست ساز نتیجه خلق هنر و سلیقه یک هنرمند است که ارزش هنری بسیار زیادی دارد.

یکی از متریال هایی که برای ساخت تابلو دکوراتیو برجسته مورد استفاده قرار می‌گیرد خمیر سرامیک است که قابلیت شکل پذیری بالایی دارد. در تابلوبرجسته با خمیر سرامیک  می‌توان طرح های مختلفی روی تابلو به کمک این خمیر و چسب چوب و دیگر مواد مورد نیاز  ایجاد کرد. نام دیگر خمیر سرامیک، خمیر تکسچر و یا خمیر پتینه است.

تابلو دکوراتیو مدرن :

تابلو دکوراتیو مدرن

تابلو دکوراتیو را در هر فضایی همچون پذیرایی، اتاق خواب و یا آشپزخانه می‌توان استفاده کرد و همچنین رنگ و طرح تابلو را با دیگر لوازم تزیینی دکور هماهنگ کرد تا جلوه بهتری داشته باشد، به عنوان مثال می‌توان طرح و نقش و یا قاب تابلو دکوراتیو را با قاب آیینه ای که برای آیینه و کنسول انتخاب می‌کنید هماهنگ باشد.

در دکوراسیون فضای منزل استفاده از آیینه همواره جذابیت و زیبایی خاصی به فضا می‌دهد که برای زیباتر جلوه دادن آیینه می‌توان از کنسول در زیر آن استفاده کرد. امروزه سبک های مختلفی از آیینه کنسول در بازار وجود دارد که می‌توانید با توجه به سلیقه و فضای مورد استفاده و همچنین سبک دکوراسیون منزل، انتخاب مناسبی داشته باشید. در سبک مدرن برای چیدمان روی کنسول از شمعدان های مدرن و همچنین تابلو دکوراتیو در ابعادکوچک و یا قاب عکس های خانوادگی و غیره می‌توان استفاده کرد.

برای چیدمان کنسول های کلاسیک اغلب از شمعدان به جنس شیشه و یا آلیاژی از فلزات و همچنین مجسمه و یا ساعت کلاسیک استفاده می‌شود که جلوه زیبا وجذابی به دکور منزل میدهد.

سعی کنید آیینه و کنسول را در قسمتی از خانه که تابش نور بیشتری دارد قرار دهید زیرا بازتاب نور منعکس شده از آیینه جلوه زیبایی به منزل می‌دهد. همچنین برای انتخاب قاب آیینه مناسب برای کنسول می‌توانید از قاب های ساده ویا طرح دار با جنس های متفاوت استفاده کنید.

انتخاب یک تابلو دکوراتیو و همچنین دیگر لوازم دکوراسیون متناسب با فضای مورد نظر نیازمند تحقیق وآگاهی از انواع مختلف آن، جنس و کیفیت و شرکت سازنده و گارانتی و اصالت محصول مورد نظر است. قیمت آیینه کنسول و همچنین تابلو های دکوراتیو با توجه به جنس و سبک و طرح و همچنین ابعاد آن متفاوت است.

فروش تابلو دکوراتیو برجسته در تهران:

فروش تابلو دکوراتیو برجسته در تهران

امروزه تابلو دکوراتیو مدرن مورد استقبال بسیاری قرار گرفته است که با توجه به تنوع طرح بالا،  متناسب هر سلیقه ای در بازار وجود دارد و فروشگاه‌های دکوراسیون متعددی برای فروش تابلو مدرن برجسته در تمام شهرها از جمله تهران هستند که علاه بر تابلوهای دکوراتیو، دیگر وسایل دکوری همچون مجسمه، لوستر و مبلمان، آیینه و کنسول و دیگر محصولات متنوع وجود دارد. برای خرید تابلو دکوراتیو حتما به ابعاد فضای مورد نظر و تابلو و همچنین رنگ و طرح دیگر وسایل دقت کنید که با یکدیگر همخوانی داشته ویا مکمل همدیگر باشند تا جلوه بسیار زیبا تری به فضا ببخشد.

آموزش تابلو دکوراتیو برجسته :

آموزش تابلو دکوراتیو برجسته

برای این منظور اموزشگاه‌هایی برای آموزش این سبک از تابلو دکوراتیو وجود دارد که هنرجو می‌پذیرند وآموزش های تخصصی و مفیدی در این زمینه به هنرجویان ارائه می‌دهند. همچنین طرح خام برای تابلو دکوراتیو برجسته در بازار موجود است، تا بتوانید به سلیقه خودتان و متناسب با دکوراسیون فضای مورد نظر و رنگ دلخواه تابلو را رنگ امیزی کنید و همچنین یک منبع درامد با استفاده از ساخت تابلو دکوراتیو با طرح های مختلف برای خودتان داشته باشید.

ساختن تابلو دکوراتیو برجسته مانند دیگر کارهای هنری نیازمند دقت و سلیقه و حوصله است که منجر به خلق یک تابلو زیبا با طرح و نقشی جذاب می‌شود. طرح های برجسته که با خمیر سرامیک ساخته می‌شود هم می‌توان در تابلو دکوراتیو و همچنین برای قاب آیینه استفاده کرد که جلوه بسیار زیبایی به آیینه میدهد.

برای انتخاب بهترین تابلو دکوراتیو و یا دیگر وسایل دکوراسیون باید به نکاتی همچون ابعاد تابلو جنس و کیفیت آن توجه ویژه ای داشته باشید.